Сервіс Škoda
Гарантія Гарантія

Гарантія

Гарантія від виробника Škoda

ГАРАНТІЯ

 

1. Умови надання Споживачам гарантії на автомобіль:

1.1. Споживачеві гарантується придбання автомобіля володіє властивостями, передбаченими в технічному описі, відповідає сучасному рівню техніки і типу автомобіля.

1.2. Обов'язковими умовами для надання та розгляду дії гарантії на автомобіль, є, в першу чергу, належним чином оформлена сервісна книжка на автомобіль і своєчасне (до передбаченої періодичністю) здійснення Споживачем технічного обслуговування автомобіля в сервісній мережі Виробника або на станціях, сертифікованих концерном Skoda Auto.

1.3. Для забезпечення дії гарантійних зобов'язань Виробника, протягом гарантійного терміну Споживач повинен надавати свій автомобіль на сертифіковані Виробником СТО для проведення чергового технічного обслуговування, передбаченого сервісною книжкою, а також своєчасно пред'являти претензії і рекламації про несправності автомобіля, що виникли з вини Виробника, і вимагати їх усунення .

1.4. При здійсненні гарантійного ремонту автомобіля Skoda відновленню або заміні підлягають тільки ті деталі автомобіля (вузли, агрегати і т.п.), в яких був виявлений заводський дефект.

1.5. При недотриманні Споживачем термінів проходження технічного обслуговування автомобіля, передбаченого Виробником, його право на пред'явлення вимог про виконання гарантійних зобов'язань може бути обмежене, або ж анульовано будь-який з сертифікованих СТО Виробника.

1.6 Гарантія обчислюється з дня фактичної передачі автомобіля Споживачеві і діє протягом періоду, зазначеного в Сервісній книжці. На здійснений гарантійний ремонт Skoda або ж на деталі, замінені в ході гарантійного ремонту, гарантійний строк продовжується до закінчення гарантії на весь автомобіль.

1.7. Для забезпечення дії гарантійних зобов'язань Виробника, з питань усунення несправностей автомобіля протягом гарантійного терміну Споживачеві необхідно звертатися лише на сертифіковані? Koda Auto і / або Виробником СТО.

1.8. Авторизований дилер зобов'язаний невідкладно приймати автомобіль для проведення його технічного обслуговування і гарантійного ремонту, або, в разі відсутності власної СТО, направляти автомобіль на найближчу СТО, сертифіковану? Koda Auto і / або Виробником. Авторизований дилер зобов'язується приймати у Споживача автомобіль для проведення технічного обслуговування і гарантійного ремонту в чистому вигляді, без вантажу, з відповідною супровідною документацією (сервісною книжкою, технічним паспортом). Повноваження представника Споживача повинні бути підтверджені письмово документом, оформленим належним чином відповідно до вимог чинного законодавства України.

1.9. Замінені в процесі гарантійного ремонту дефектні деталі автомобіля вибувають з власності Споживача.

1.10. При проходженні чергового планового технічного обслуговування автомобіля майстер СТО, який здійснює обслуговування автомобіля, зобов'язаний нагадати клієнту про порядок проведення технічного обслуговування і терміні чергового планового ТО з відміткою в Сервісній книжці.?

2. Гарантійні зобов'язання не поширюються на

2.1. Природний знос наступних деталей автомобіля: - щітки склоочисника, лампи розжарювання, шини, свічки запалювання, задні і передні гальмівні колодки, перевірка і регулювання геометрії коліс - при пробігу автомобіля трохи більше 10000 км, або ж 6 (шість) місяців від дати прожажи, в залежно від того, що настане раніше; - повітряний фільтр, паливний фільтр, гальмівні диски і барабани, ксенонові лампи, паливний насос, форсунки - при пробігу автомобіля 50000 км і більше; - підшипники передніх і задніх маточин, передні і задні амортизатори, акумуляторна батарея, механізм зчеплення, все гумовотехнічні вироби, стійки стабілізаторів, гальмівні циліндри, поперечні кермові тяги, шарніри рівних кутових швидкостей, рульова рейка, рульова колонка, система вихлопу відпрацьованих газів, кисневі датчики , водяний насос, важелі задньої і передньої підвіски, маховик, турбонагнетатель - при пробігу автомобіля 100000 км і більше.

2.2. Пошкодження, викликані факторами, які не можуть контролюватися Виробником і Постачальником, зокрема: - неправильна експлуатація автомобіля, в тому числі наїзди на бордюри тротуару (механічні пошкодження деталей трансмісії і ходової частини), подолання броду вище позначки, зазначеної в інструкції по експлуатації, перевантаження , участь в гонках (екстремальні умови експлуатації в режимі максимальних навантажень), використання автомобіля не за призначенням (правила експлуатації автомобіля детально викладені в керівництві по експл атацію) і т.п .; - нещасний випадок, протиправні дії третіх осіб (ДТП, пожежа, розкрадання автомобіля і т.п.); - несправність, пов'язана з внесенням змін до конструкції автомобіля: модифікація, переробка, встановлення додаткового обладнання (охоронні, акустичні та інші системи) без узгодження з Виробником; - пошкодження або корозія поверхні автомобіля внаслідок впливу факторів навколишнього середовища (кислотні дощі, потрапляння хімікатів, екскрементів птахів, град, шторм, грозовий розряд, сіль і т. Д.); - погіршення зовнішнього вигляду в результаті подряпин або корозії, внаслідок попадання на лакофарбове покриття щебеню, деревної або бітумної смоли і т. Д .; - механічне або температурне ушкодження виробів зі скла, пластику (скла, оптика, ліхтарі, дзеркала).

2.3. Будь-яку несправність, викликану невиконанням з вини Споживача обов'язкового ТО або застосуванням палива, масла, мастила, охолоджуючої, гальмівної або інших технічних рідин, які не відповідають рекомендованим Виробником або неналежної якості.

2.4. Будь-яку несправність, викликану неправильною експлуатацією автомобіля і його систем (зчеплення, електрообладнання тощо.)

2.5. Природне погіршення технічних характеристик: - нормальний знос двигуна, деталей ходової частини, трансмісії, гумотехнічних виробів і т.д .; - корозія поверхні будь-якої частини автомобіля, крім забарвлених панелей кузова з листового металу, стан яких не впливає на зовнішній вигляд автомобіля і безпеку руху (корозія, знебарвлення, потускнение, деформація і т. П.).

2.6. Пошкодження будь-якого вузла або агрегату, в якому з вини Споживача застосовувалися деталі, невідповідні офіційно рекомендованим до використання Виробником.

2.7. Будь-які дефекти, які є наслідком ремонту або заміни деталей, виконаних будь-якої організацією або іншою особою, не уповноваженою Виробником.

2.8. Ремонтні роботи будь-якого виду, якщо Споживач до цього здійснював технічне обслуговування або ремонт автомобіля самостійно або на СТО, яка не є офіційно рекомендованою Виробником.

2.9. Технічне обслуговування (очищення, полірування, долив або зміна масла, палива, що охолоджує або іншої технічної рідини, ремонт або заміна коліс, шин, щіток склоочисника, приводних ременів вентилятора, генератора, кондиціонера, гідропідсилювача, газорозподільного механізму, фільтрів, накладок гальмівних колодок, диска зчеплення, свічок запалювання і розжарювання, електричних ламп, запобіжників, прокладок і т. п.), як результат природного зносу.

2.10. Різні види догляду за автомобілем, розглянуті в розділах Керівництва по експлуатації: «Профілактичне технічне обслуговування», «Технічне обслуговування» або «Догляд за зовнішнім виглядом автомобіля».

2.11. Різні регулювання, в тому числі також і гальмівної системи, зчеплення, фар, кутів установки коліс, балансування коліс, регулювання двигуна, діагностику, заправку кондиціонера в випадках, не пов'язаних з гарантійним ремонтом.

2.12. Будь-які економічні втрати, до яких відносяться плата за втрату або користування автомобілем, за стоянку, оренду автомобіля, дорожні витрати, упущену вигоду і інші витрати і збитки.

2.13. Будь-який ремонт автомобіля зі зміненим показанням лічильника пройденого шляху спідометра або зі спідометром, за яким не можна визначити дійсний пробіг автомобіля.?

3. Дострокове припинення гарантійних зобов'язань:

Постачальник, Виробник або Авторизований дилер залишають за собою право припинити дію гарантійних зобов'язань в односторонньому порядку з попередженням Споживача або без такого попередження:

3.1. При пошкодженні автомобіля, його деталей, вузлів і агрегатів внаслідок аварії.

3.2. При перевищенні пробігу автомобіля в інтервалах технічного обслуговування в гарантійний період (допустиме перевищення пробігу - 500 км макс.).

3.3. При перевищенні тимчасового інтервалу в один місяць, в інтервалі між річним технічним обслуговуванням.

3.4. На автомобілі зі спідометром, які мають змінені свідчення пробігу, або за яким не можна визначити дійсний пробіг.

3.5. На автомобілі з внесеними конструктивними змінами будь-якого роду (додаткове обладнання, модернізація будь-яких вузлів і агрегатів, установка охоронних, акустичних та інших систем), непередбачуваними Виробником або не узгоджені з ним. Відповідальність за установку будь-якого додаткового обладнання на автомобіль несе виконавець.

3.6. На автомобілі з будь-якими дефектами, який виник через ремонт, виконаного особою, не уповноваженою Виробником, або самостійно Споживачем.

3.7. Якщо має місце пошкодження будь-якого вузла або агрегату, в якому застосовувалися деталі невідповідні офіційно рекомендованим до використання Виробником.

3.8. Якщо Споживач проводив технічне обслуговування або ремонт свого автомобіля Skoda (в гарантійний період) нема на станціях технічного обслуговування Виробника, або ж виробляв технічне обслуговування або ремонт самостійно.

3.9. При будь-якій несправності автомобіля, викликаної невиконанням обов'язкового технічного обслуговування або застосуванням невідповідних типів палива, масла, мастила, охолоджуючої, гальмівної або інших технічних рідин, або технічних рідин неналежної якості.

3.10. Якщо на автомобілі вид явні пошкодження будь-яких вузлів і агрегатів, які з'явилися внаслідок некоректної експлуатації автомобіля.

3.11. Якщо автомобіль експлуатувався з порушеннями правил експлуатації, вказаних в керівництві з експлуатації, а так само використовувався не за призначенням.

3.12. Якщо автомобіль експлуатувався після виявлення несправності